יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

כיסוי לאייפד מיני


כיסוי לאייפד מיני

בעוד שבוע יוצג לראשונה האייפד מיני, המכשיר החדש מבית אפל. אמנם אין פרטים רבים עליו אך נראה שגודל המסך שלו יהיה 7.85 אינץ' ומכאן נוכל לגזור את גודלו הכללי. כמו כל מכשיר אלקטרוני עדין, גם כאן נצטרך לרכוש כיסוי לאייפד מיני על מנת להגן עליו מפורענות. על אף שעדיין אין הכרזה רשמית על צורתו החלו חברות המייצרות כיסויים לפתח את הכיסויים לאייפד מיני. אלו כיסויים פשוטי יחסית (בשלב זה) שמגנים על הגב של המכשיר בלבד או כיסוי ספר לאייפד מיני, בו המכשיר נמצא בתוך המגן והוא שומר עליו ומשמש כמעמד באותו זמן. 
כיסויים לאייפד מיני צפויים להגיע לארץ הקודש יחד עם המכשיר. הראשונים בטח יגיעו מספר ימים לאחר ההשקה ע"י ישראלים זריזים שיספיקו לרכוש אותו מוקדם. לאחר כחודשיים נוכל גם אנו, שאר תושבי ישראל, לקוות לקבל את האייפד מיני ביבוא רשמי או לפחות חצי רשמי. מה שבטוח, כיסויים לאייפד מיני יתחילו לצוץ באופן אינטנסיבי יותר לאחר ההשקה הרשמית של האייפד מיני בתאריך 23.10. 
הכיסויים לאייפד מיני הקיימים כעת מספקים הגנה טובה מפני מכות ומפני נפילות, ויחד עם מגני מסך לאייפד מיני יגנו על המכשיר שלכם ממפגש אקראי עם הרצפה. בהמשך, חברות כמו אוטרבוקס, ספק וסוויץ'איזי גם הן צפויות להציע מגוון של כיסויים לאייפד מיני החדש, כך ששוה להישאר מעודכנים.
אנו כמובן נמשיך ונעקוב אחר השתלשלות העניינים וברגע שנקבל מידע אודות כיסויים לאייפד מיני נשמח לחלוק אותו עימכם הקוראים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה