יום שבת, 3 בנובמבר 2012

כיסויים לאייפד מיני

כיסוי לאייפד מיני אוטרבוקס דיפנדר ללא ספק הכיסוי הטוב בעולם לאייפד מיני החדש

לפני שרוכשים את האייפד מיני, כדאי לבדוק כיסויים לאייפד מיני. בימים הקרובים יגיעו לארץ הקודש מספר כיסויים לאייפד מיני החדש, רובם גירסה מוקטנת של הכיסויים לאייפד הרגיל.
 סביר להניח שבחודשים הקרובים נראה עוד כיסויים לאייפד מיני, אך כבר עתה נראה שאנו יודעים מה יהיה, הרי הכיסויים לאייפד מיני הם גירסאות מוקטנות של כיסויים מוכרים. משתמשים שהשאירו את האייפד שלהם ערום מכיסוי ירצו להתחדש עם כיסוי לאייפד מיני שלהם. הטאבלט הקטן יותר יצא מהבית תדיר יותר, מה שיגרום לסכנת נפילה גדולה יותר. זה יהיה נכון במיוחד עבור האייפד מיני 4G שיצא לשוק בהמשך החודש.
 הגב של האייפד מיני עשוי מאותם חומרים של האייפון 5, אותו אייפון שנשרט בקלות. למרות שהאייפד מיני ישרוד נפילה על הפינה, מבחני נפילה כבר מראים על נטייה לשבירה כאשר המכשיר נופל על המסך שלו. כל כיסוי לאייפד מיני, גם כזה שאין לו מכסה למסך, יספק הגנה למסך מנזק כזה. היום אנחנו נדבר על כיסוי האוטרבוקס דיפנדר לאייפד מיני.
 אמנם אין לנו את הכיסוי לאייפד מיני הזה אך אנו יכולים להסיק מה צפוי לנו בהסתמך על הכיסוי לאייפד 3.
 OtterBox Defender Series iPad mini Case האוטרבוקס דיפנדר לאייפד מיני הוא נצר לשושלת הדיפנדרים של החברה.
 זאת אומרת שהוא מספק את רמת ההגנה הגבוהה ביותר האפשרית לאייפד מיני. הכיסוי לאייפד מיני מורכב משני חלקים, אחד שלד פוליקרבונט שמורכב על גבי האייפד מיני ומעליו שכבת סיליקון להגנה מנפילות ולכיסוי יציאות המכשיר להגנה מפני חול ואבק. מגן המסך לאייפד מיני מודבק לכיסוי ויגן על המסך מפני שריטות ונפילות. הכיסוי לאייפד מיני יוכל לשמש גם כמעמד לצפייה בסרטים או לנוחות בזמן הקלדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה